25 november 2013

TARDIS repareras

Under den mest olägliga av olägliga tider så bestämde sig min laptop för att sjunga på sista versen och den lilla antydan till planering jag lyckas åstadkomma åkte ju självklart ut genom fönstret. Nu har jag en ny datormaskin i knäet, men inte hunnit skriva något för denna måndag. Dessutom har jag en gaziljon inlämningsuppgifter i skolan, så bloggande - hur roligt det än är - får dock en underordnad plats i priolistan. Jag kommer skriva inlägg de närmaste två månaderna, men kommer troligtvis inte ha tid att göra det varje vecka. Ni får helt enkelt ha lite överseende med det, och ivrigt vänta på tider då jag faktiskt har möjlighet att utveckla den här sidan så som jag vill.

In other news, jag var och såg Hunger Games: Catching Fire på bio. Den var bra. 'Nuff said. :P

Och om ni har tråkigt under dödtiderna för den här bloggen, så kan ni ju lägga några timmar på att lyssna på Noah "Spoony" Antwilers Counter Monkey-avsnitt på YouTube där han nördar D&D för fullt.



Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar